contact en veelgestelde vragen

Ben jij gemotiveerd om je in te zetten voor de meest verrassende en slimme huishoudwinkel van Nederland? Dan nodigt Blokker je graag uit om te solliciteren op een van de openstaande vacatures. Klik hieronder op ‘solliciteer direct’ en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen door een Blokker-collega.

Heb je nog vragen voordat je solliciteert bij Blokker? Geen probleem! Blokker beantwoordt ze graag voor je! Vul het contactformulier in en binnen vijf werkdagen neemt een van onze medewerkers contact met je op.

Voor vragen, reacties, klachten of suggesties over een aankoop in één van de winkels staat de Klantenservice graag voor je klaar!

veelgestelde vragen

Misschien ben je niet de enige die zich afvraagt hoe iets precies zit. Daarom heeft Blokker hieronder een overzicht gemaakt met de meestgestelde vragen. Zo vind je snel en makkelijk een antwoord. Als je op de vragen klikt, verschijnt het antwoord eronder. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op. Blokker helpt je graag verder.  

Ik krijg een foutmelding bij het verzenden van mijn sollicitatie, wat nu?

Het is natuurlijk vervelend als je een foutmelding krijgt. Die melding kan een aantal oorzaken hebben:

  • Je cv is te groot. Je cv mag maximaal 4Mb groot zijn.
  • Het bestandstype van je cv of motivatiebrief wordt niet geaccepteerd. Het systeem accepteert alleen .doc, .docx of .pdf.
  • Je hebt de gegevens niet juist of onvolledig ingevuld.

We hopen we het lukt om te solliciteren, want we zijn erg benieuwd naar je!

Vanaf welke leeftijd kan ik bij Blokker werken?

Je mag al vanaf je 15e bij Blokker aan de slag! Je mag dan overdag werken tot 19:00 uur en tijdens je schoolvakanties ook na 19:00 uur. Kassa draaien mag je bij Blokker vanaf 16 jaar.

Wanneer krijg ik een reactie op mijn sollicitatie?

Als je bij Blokker hebt gesolliciteerd, krijg je binnen drie weken een reactie per e-mail.

Ik heb net gesolliciteerd. Hoe weet ik dat mijn sollicitatie goed is ontvangen?

Leuk dat je bij Blokker wilt komen werken! Direct na het versturen van je sollicitatie krijg je een automatische bevestigingsmail op het e-mailadres dat je hebt ingevuld bij je sollicitatie.

Ik heb geen bevestiging van mijn sollicitatie ontvangen, wat nu?

Het kan gebeuren dat je e-mailprovider de mail van Blokker als ‘ongewenst’ markeert. Kijk dus even in je mailbox met ongewenste e-mail / ‘spam’. Het kan ook zijn dat je per ongeluk een verkeerd e-mailadres hebt ingevuld op het sollicitatieformulier. In dat geval raden wij je aan om je sollicitatie nog een keer te versturen.

Wil je nooit een vacature missen?

Meld je dan aan voor een Job Alert en wij houden je op de hoogte wanneer er relevante vacatures voor jou zijn