Veelgestelde vragen medewerkers

Toegang

  • Vraag: Ik kan niet inloggen.
    Antwoord: Ga via Mijn HR/mijn opleidingen naar de lerenbijblokker.nl website. Als je thuis bent ga direct naar de loginpagina https://lerenbijblokker.nl/. Klik op nieuw wachtwoord aanvragen en volg de instructies.
  • Vraag: Ik krijg op mijn werk geen toegang tot de werkenbijblokker.nl.
    Antwoord: Lerenbijblokker.nl is in sommige gevallen alleen via Mijn HR toegankelijk, klik op het icoontje “mijn opleidingen” op de startpagina.
  • Vraag: Kan ik ook thuis inloggen?
    Antwoord: Ja via https://lerenbijblokker.nl/  kun je met jouw personeelsnummer en wachtwoord inloggen.

E-learnings

  • Vraag: De e-learning wil niet starten op mijn telefoon of tablet.
    Antwoord: Lerenbijblokker.nl  is wel al mobiel toegankelijk, maar op dit moment zijn de meeste e-learnings nog niet geschikt voor mobiel gebruik.
  • Vraag: De e-learning wil niet starten op mijn computer.
    Antwoord: Controleer of je pop-ups zijn ingeschakeld en of Adobe Flash Player is geïnstalleerd.
  • Vraag: De E-learning doet het niet!
    Je start de e-learning, maar er gebeurt niets, de video is traag, de e-learning laad erg langzaam, je hebt geen geluid, of wel geluid, maar geen beeld.
    Antwoord: Doe de e-learning beter thuis. In de winkels kan de internetbandbreedte beperkt zijn, waardoor de e-learning erg langzaam laadt. Het kan nog verschil maken of je de e-learning van uit Mijn HR (via VDI-verbinding) of van uit de gewone desktopomgeving doet. Dat laatste is iets sneller. Open de webbrowser en ga naar https://lerenbijblokker.nl/ en log in met je personeelsnummer en je wachtwoord.
  • Vraag: Waarom kan ik een hoofdstuk in een e-learning niet overslaan?
    Antwoord: Oudere e-learnings zijn zo gemaakt dat alle hoofdstukken één-voor-één doorlopen moeten worden.
    Wanneer je de E-learning in de oude omgeving hebt gemaakt en je wil informatie terugvinden, moet je de E-learning helaas opnieuw maken.

Studieresultaten

  • Vraag: Ik heb een training afgerond en hij staat niet op groen, wat moet ik doen?
    Oplossing: Controleer of je de laatste afsluitende activiteit helemaal hebt voldaan en de eventuele bijbehorende toets hebt behaald. Klopt het dan nog niet, neem dan contact op met Helpdesk MijnHR
    Stuur een e-mail naar
    mijnhr@blokkerholding.nl 
    of bel 020-568 3167 (ma-vrij 9-17 uur.)
  • Vraag: Ik heb een training in het vorige leermanagementsysteem (http://blokker-bigbazar.e-learner.nl/) afgerond, maar deze training staat niet op groen.
    Antwoord: Neem contact op met Mijn HR en vermeld hierbij:
    - Naam van de e-learning;
    - Periode waarin de e-learning gemaakt is;
    - Personeelsnummer;
    - Toenmalig e-mailadres;
    - Huidig e-mailadres;
    - Naam en e-mailadres van leidinggevende.
    Dan gaan we proberen het resultaat alsnog toe te voegen.

Staat je vraag er niet bij, neem dan contact op met
Helpdesk MijnHR
Stuur een e-mail naar
mijnhr@blokkerholding.nl 
of bel 020-568 3167 (ma-vrij 9-17 uur.)

Ga terug naar overzichtspagina

Wil je nooit een vacature missen?

Meld je dan aan voor een Job Alert en wij houden je op de hoogte wanneer er relevante vacatures voor jou zijn